Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Media Study Frontiers in China

  • Formaat: 318 pages
  • Ilmumisaeg: 28-Nov-2022
  • Kirjastus: AuthorHouse
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781665575362
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 4,15 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 318 pages
  • Ilmumisaeg: 28-Nov-2022
  • Kirjastus: AuthorHouse
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781665575362
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This collection of papers comprises over ten papers published in recent years, with topics on new phenomena, new problems, new thinking, and new views in the fields of "e;barrier-free communication"e;, "e;new technologies and new media"e;, "e;Internet and society"e;, etc. They present and reflect on the new developments and new trends of current Chinese media research from different aspects, and to a certain extent outline and depict the landscape of the accelerating informatization of the Chinese society. They show the important influences of the media in the evolution of contemporary Chinese society.