Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Meinungsbildung in der Netzöffentlichkeit: Aktuelle Studien zu Nachrichtennutzung, Meinungsaustausch und Meinungsbeeinflussung in Social Media

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formaat: 193 pages
  • Sari: Reihe Rezeptionsforschung
  • Ilmumisaeg: 10-May-2019
  • Kirjastus: Nomos Verlagsgesellschaft
  • Keel: ger
  • ISBN-13: 9783845293837
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 36,82 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 193 pages
  • Sari: Reihe Rezeptionsforschung
  • Ilmumisaeg: 10-May-2019
  • Kirjastus: Nomos Verlagsgesellschaft
  • Keel: ger
  • ISBN-13: 9783845293837
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Der Band bietet Einblicke in die aktuelle kommunikationswissenschaftliche Rezeptions- und Wirkungsforschung zu den Konsequenzen der Digitalen Transformation offentlicher Kommunikation. Die Beitrage widmen sich Fragen nach der Nachrichtennutzung auf Facebook, der Meinungsartikulation in der Netzoffentlichkeit und der Beeinflussung von Meinungen in Sozialen Medien (z.B. durch Influencer). Sie dokumentieren jeweils den aktuellen Forschungs- und Wissensstand, beantworten auf empirischer Grundlage aktuelle offene Fragen und geben Anregungen fur kunftige Forschung. Mit Beitragen von Patrick Weber, Frank Mangold, Miriam Steiner, Melanie Magin, Birgit Stark, Pascal Jurgens, Anna Sophie Kumpel, Larissa Leonhard, Veronika Karnowski, Claudia Wilhelm, Ines Engelmann, Stefan Geiss, German Neubaum, Manuel Cargnino, Davina Berthele, Priska Breves, Helene Schuler, Benedikt Spangardt, Kerstin Thummes