Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Mia, Max und Mathix: Auf dem Weg zum Zahlbegriff

  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 21-Jan-2009
  • Kirjastus: Brill Deutschland GmbH
  • Keel: ger
  • ISBN-13: 9783647790206
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 12,00 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Mia, Max und Mathix: Auf dem Weg zum Zahlbegriff
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 21-Jan-2009
  • Kirjastus: Brill Deutschland GmbH
  • Keel: ger
  • ISBN-13: 9783647790206
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Picture stories with Mia, Max and Mathix help children to avoid the stumbling blocks encountered on the path to gaining a firm understanding of numbers. The material in this book trains children to make the transition from counting off to counting up, that is, to differentiate between ordinal and cardinal numbers.The transition from counting off to counting up is a difficult one for many children. In the former, the order is the most important thing: "I''m on third place"; in the latter, the total number is important: "There are three of us." How to understand the difference? Uncertainties in this elementary matter can result in major problems later. The materials presented serve to give children a firm grasp of numbers, thereby employing an old and reliable method: Numbers and number categories were originally intended as mnemonics for recitations. With Mia, Max and Mathix children can learn to understand the world of numbers in a creative, playful and imaginative way.