Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Mics, Cameras, Symbolic Action: Audio-Visual Rhetoric for Writing Teachers

  • Formaat: 275 pages
  • Sari: New Media Theory
  • Ilmumisaeg: 26-Nov-2012
  • Kirjastus: Parlor Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781602353381
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 19,88 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 275 pages
  • Sari: New Media Theory
  • Ilmumisaeg: 26-Nov-2012
  • Kirjastus: Parlor Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781602353381

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Mics, Cameras, Symbolic Action: Audio-Visual Rhetoric for Writing Teachers begins by placing audio-visual writing within established theoretical frames in rhetoric and composition and moves through a variety of applied pedagogical concerns with the aim of helping writing teachers use audio-visual writing assignments to realize a wide variety of learning goals in their writing classes.
Preface vii
Acknowledgments xvii
1 Twenty-First Century Writing as Symbolic Action
3(19)
2 Learning Goals: The Unfinished Works of Twenty-First Century Writing
22(51)
3 Reading Like a Writer: Exposing the Layers of Multidimensional Rhetoric
73(44)
4 Mics: What Do Writing Teachers Need to Know about Audio?
117(45)
5 Cameras: What Do Writing Teachers Need to Know about Video?
162(35)
6 Teaching Twenty-First Century Writing as Symbolic Action
197(38)
Afterword 235(4)
Notes 239(2)
Works Cited 241(6)
Index 247(8)
About the Author 255