Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Motivation for Reading: Individual, Home, Textual, and Classroom Perspectives: A Special Issue of educational Psychologist

Edited by , Edited by
  • Formaat: 82 pages
  • Ilmumisaeg: 16-Dec-2013
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781135490140
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 48,09 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 82 pages
  • Ilmumisaeg: 16-Dec-2013
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781135490140

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

First Published in 1997. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Based on research from the National Reading Research Center (NRRC) at the Universities of Georgia and Maryland, this issue presents the contributors' sythesized work on reading motivation and engagement. Articles are devoted to the following topics:
* the general motivation constructs related to reading;
* home influences on reading motivation;
* readers' responses to different types of text;
* influences of classroom contexts; and
* types of assessment on children's motivation.
Contents: A. Wigfield, J.T. Guthrie, Motivation for Reading: An Overview. A. Wigfield, Reading Motives: A Domain-Specific Approach to Motivation. L. Baker, D. Scher, K. Mackler, Home and Family Influences on Motivations for Reading. P.A. Alexander, Knowledge Seeking and Self-Schema: A Case for the Motivational Dimensions of Exposition. J.T. Guthrie, S. Alao, Designing Contexts to Increase Motivations for Reading. S. Thomas, P. Oldfather, Intrinsic Motivation, Literacy, and Assessment Practices: "That's My Grade. That's Me." B.L. McCombs, Commentary: Reflections on Motivations for Reading -- Through the Looking Glass of Theory, Practice, and Reader Experiences.
Edited by Wigfield, Allan; Guthrie, John T.