ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
List of Figures
List of Tables
Acknowledgements
Introduction
Part I: Designs and Desires
1. Designs: Multiliteracies as a Paradigm for Language-Culture Study
2. Desires: Affect and Aesthetics in Language-Culture Learning
Intermezzo: Second Language Literacy as Designs and Desires
Part II: Play and Poetics: Towards a Critical-Affective Approach to Multiliteracies
3. Learning by Designs and Desires: Towards a Play-based Pedagogy of Multiliteracies
4. Poetic Play in a German Language-Culture Classroom
5. Translation Play in a Spanish Language-Culture Classroom
6. Speculative Play in an Italian Language-Culture Classroom
Conclusion: A Critical-Aesthetic Multiliteracy Pedagogy for the Language-Culture Classroom
References
Index