Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Next Generation Genres: Teaching Writing for Civic and Academic Engagement

(Arizona State University)
  • Formaat: 192 pages
  • Ilmumisaeg: 29-Nov-2022
  • Kirjastus: WW Norton & Co
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781324019695
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 35,48 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 192 pages
  • Ilmumisaeg: 29-Nov-2022
  • Kirjastus: WW Norton & Co
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781324019695

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Evolutions in technology and connectivity have brought about significant changes in the ways writing is produced and shared. Yet despite monumental shifts in the practice of writing, how we teach writing has remained largely static. What we need is a new set of genres for writing instruction: genres that will speak to students who are already immersed in rich and multifaceted literacy practices through social media, gaming and new technologies.

Jessica S. Earlys Next Generation Genres provides an alternative framework for a secondary writing curriculum that places a central emphasis on helping students gain the experience they need to write with confidence in academic and civic life. If your students eyes glaze over when they face a standard essay assignment, perhaps its time to let them try writing an infographic or a podcast!
Jessica S. Early, professor of English at Arizona State University, is a scholar of English education and secondary literacy. She is the director of the English education program and the Central Arizona Writing Project at ASU. She lives in Tempe, Arizona.