Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Online Platforms, Pandemic, and Business Resilience in Indonesia: A Joint Study by Gojek and the Asian Development Bank

  • Formaat: 64 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Oct-2023
  • Kirjastus: Asian Development Bank
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9789292703844
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 4,50 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 64 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Oct-2023
  • Kirjastus: Asian Development Bank
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9789292703844

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Indonesia's micro, small, and medium-sized enterprises (MSMEs) are crucial drivers of economic growth, and this joint publication with Gojek looks at the potential of digital sales to strengthen their resilience. It shares findings from a study of MSME merchants using Gojek's GoFood platform during the COVID-19 pandemic. It notes that Gojek played an important role in the continued operation of MSMEs that otherwise would have been cut off from customers. The publication explores the pandemic's impacts on merchants, including the particular burdens faced by women. It suggests ways of enhancing merchants' experience with online platforms and developing mutual benefits.