Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Pararealities: The Nature of Our Fictions and How We Know Them

Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 108,68 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The objective of this study is to inquire, from a broad epistemological view, into the underlying nature of fictions, and above all, to discover how it is possible to create and process them. In Chapter One, I put forth four "postulates" in the form of though experiments. in Chapter Two I turn attention to make-believe, imaginary, and dream worlds, and how they can be conceived and perceived only with respect to the/a "real world." Chapter Three includes a discussion of the affinities and differences between one's tacit knowledge of certain aspects of the number system in arithmetic (an ordered series) and the range of all possible fictional entities (an unordered network). In Chapter Four I establish more precisely the relations between one's "real world" and one's fictional worlds in light of the conclusions from Chapter Three. And, in Chapter Five, I attempt to construct a formal model with which to account for the construction of all possible fictional sentences.