ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
List of Figures viii List of Tables ix Acknowledgements xi List of Abbreviations xiii
Introduction: Re-Examining Quality of Education: Pedagogy and Prescribed Capabilities 1 1 Beyond Archaic Educational Variables: Pedagogy and Quality of Education 19 2 What Is a Just Classroom? 57 3 Exploring Pedagogy through Capability Approach 73 4 Pedagogy and National Educational Initiatives: An Imperative Shift from Ascriptive to Descriptive 88 5 Planning and Execution of a Cross-Sectional Comparative Study 110 6 Are Prescribed Capabilities of Teachers and Students Realized?: How Descriptive Indicators Fare in Himachal Pradesh and Uttar Pradesh? 116 Conclusion: What Can We Learn from This Study? Recommendations for Measurement and Improvement of Quality of Education 167References 185 Appendices 193 Annexures 201