ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
SECTION I: The Nature of Interpersonal Conflict and Its Causes 1. Conflict in Everyday Life: An Introduction
2. Causes and Explanations for Conflict
3. Competitive and Cooperative Conflict Approaches
4. Sociocultural Context and Conflict
5. How Power and Trust Affect Conflict SECTION II: Conflict Management Skills 6. Listening
7. Personality Traits Related to Conflict and Intrapersonal Conflict
8. Negotiation
9. Mediation
10. Conflict Assessment SECTION III: Conflict in Context 11. Managing Difficult People in Conflict and the Aftermath of Conflict
12. Families and Conflict
13. Conflict in Romantic Relationships and Friendships
14. Conflict at the Workplace
15. Intercultural Conflict
16. Conflict and Social Media