Muutke küpsiste eelistusi
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 51,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book presents different perspectives in finance and the adoption of digital tools in business in India.It discusses key issues in strategy, organisation, and management for businesses focussing on practical and actionable guidance and innovative tools which offer insights into the formulation and implementation of effective strategies and solutions. The book also looks at the adoption of new digital tools and strategies in different areas of business and management and ways in which these tools can be employed in business analysis, strategy, risk assessment, and management. It presents an overview of the application of new technologies in the industrial, banking, corporate, and agriculture sectors, among others, all aimed at increasing performance and profitability, assessing financial risk and volatility, and improving customer and employee experience.Part of the Contemporary Management Practices series, this book will be useful to practicing managers, researchers, and students who are interested in business and financial strategy, social inclusion, e-business, social entrepreneurship, information management, finance, and banking.