Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Politics of Agenda Setting: The Car and the Shaping of Public Policy

  • Formaat: 300 pages
  • Sari: Routledge Revivals
  • Ilmumisaeg: 18-Jul-2019
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781351732987
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 38,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 300 pages
  • Sari: Routledge Revivals
  • Ilmumisaeg: 18-Jul-2019
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781351732987
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This title was first published in 2000. A timely look at the politics of agenda setting in relation to the car, under both the Conservative and Labour governments since the late 1980s.

Arvustused

...an important contribution to our understanding of transport politics and policy. Professor Wyn Grant, University of Warwick, UK

Contents: Introduction; Agenda setting: a review of the literature; History: from the un-politics to the new politics of transport; Problem centered models of agenda setting; Actor centered models of agenda setting; The European Union and national transport policy; Local authorities and the transport agenda under Major: the qualified rise of power dependency in central-local relations; Conclusion; Postscript: new labour and the politics of transport; Bibliography.
Nick Robinson