ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Section I: Book and Level Design Introduction.
Chapter 1: Book Introduction.
Chapter 2: Definition of Level Design and Level Designers. Section II: Production and Social Skills.
Chapter 3: Level Design Production.
Chapter 4: Diplomacy of Level Design.
Chapter 5: Teamwork and Leadership Tools. Section III. Level Design Theory.
Chapter 6: About Vision, Pillars, and Direction.
Chapter 7: Abstract Level Design.
Chapter 8: The Big Picture.
Chapter 9: High-Level Layouts.
Chapter 10: Connective Tissue. Section IV: Practical: How to Get Started.
Chapter 11: Concept Phase.
Chapter 12: First Steps. Section V: Practical: Layouts.
Chapter 13: Cover, Flow, and Player Leading.
Chapter 14: Scenarios and Location Types. Section VI: Practical: Technical Aspects and Game Design.
Chapter 15: Scripting and Technical.
Chapter 16: Working with Ingredients. Section VII: Closing Topics.
Chapter 17: Closing and Shipping.
Chapter 18: Becoming a Level Designer.