Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Preparing Every Teacher to Reach English Learners: A Practical Guide for Teacher Educators

Edited by , Edited by
  • Formaat: 320 pages
  • Ilmumisaeg: 29-Jul-2020
  • Kirjastus: Harvard Educational Publishing Group
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781612502595
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 41,60 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 320 pages
  • Ilmumisaeg: 29-Jul-2020
  • Kirjastus: Harvard Educational Publishing Group
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781612502595

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Preparing Every Teacher to Reach English Learners presents a practical, flexible model for infusing English learner (EL) instruction into teacher education courses.


2013 Outstanding Book Award, American Association of Colleges for Teacher Education (AACTE)

Preparing Every Teacher to Reach English Learners presents a practical, flexible model for infusing English learner (EL) instruction into teacher education courses
.

The editors outline the key steps involved in this approach—winning faculty support, assessing needs, and developing capacity—and share strategies for avoiding pitfalls. The central chapters feature sample courses illustrating how EL content can be incorporated into standard courses (human development, learning disabilities, and social foundations) and across subject areas and topics (math, science, social science, physical education, and classroom management).

Most preservice teacher candidates report that they feel unprepared to work with English learners. This practical, flexible model for infusing EL content into teacher education will provide an invaluable resource in shaping the next generation of teachers.