ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
1. Introduction to service quality management
2. Process thinking in service quality management
3. Service customer needs analysis
4. Service quality performance metric development
5. Customer satisfaction survey development
6. Basic tools for service quality analysis
7. Statistical tools for service quality analysis
8. Theoretical foundations for statistical quality analysis
9. Service process stability analysis
10. Service process capability analysis
11. Service reliability and intervention analysis
12. Quality improvement foundations
13. Quality improvement project management
14. Quality system creation and deployment
15. Quality improvement with remote collaboration