Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Reading and Writing Strategies for the Secondary Mathematics Classroom in a PLC at Work(R): (Equip your students with the proper math literacy support they need to think, read, and write.)

  • Formaat: 162 pages
  • Ilmumisaeg: 10-Sep-2024
  • Kirjastus: Solution Tree
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781949539004
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 29,84 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 162 pages
  • Ilmumisaeg: 10-Sep-2024
  • Kirjastus: Solution Tree
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781949539004

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Students need literacy support to think, read, and write in every subject, including math. Part of the Every Teacher Is a Literacy Teacher series, this book emphasizes the importance that the PLC at Work® process has in supporting learners who struggle with literacy. Grades 6–12 teachers will strengthen reading capabilities with practical reading and writing strategies specifically designed for mathematics instruction.


This book will help secondary math teachers:
  • Learn how to incorporate writing instruction into mathematics curriculum and why it’s important
  • Collaborate with their colleagues using end-of-chapter prompts that encourage PLC cooperation
  • Implement immediate intervention strategies for struggling students to shorten learning gaps
  • Strategize their mathematics instruction to effectively address both struggling students and those at proficient levels
  • Implement formative and summative assessments and look at feedback

Contents: