Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Reclaiming Authenticity: Unearth Your True Self and Build an Equitable Classroom (Create an equitable classroom that empowers all students.)

  • Formaat: 208 pages
  • Ilmumisaeg: 15-Jan-2025
  • Kirjastus: Solution Tree
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781954631687
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 33,81 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 208 pages
  • Ilmumisaeg: 15-Jan-2025
  • Kirjastus: Solution Tree
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781954631687

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Gain a transformative and practical guide that will help you deepen your understanding of how systemic inequities impact you and your students. In this book, the authors serve as co-conspirators to help educators develop authentic, inclusive approaches. You’ll learn to strategically challenge the status quo, empower other educators, and make practical changes to ensure equitable learning environments for all students.


K–12 teachers can use this book to:
  • Examine the complexity of identity to help them understand themselves and their students and avoid perpetuating harm
  • Take a journey from examining systemic inequities that affect schools to envisioning a future of equitable education
  • Identify unintentionally harmful practices and shift to culturally competent practices that ensure authenticity in the classroom
  • Ponder their individual journeys as educators respond to chapter-reflection prompts
  • Engage with interactive tools, activities, and reproducibles

Contents:
Introduction
Chapter 1: The Value of Authenticity
Chapter 2: Teacher Identity, Intersectionality, and Cultural Competence
Chapter 3: The System and Authenticity
Chapter 4: Schooling, Authenticity, and Student Relationships
Chapter 5: (Try to) Do No Harm
Chapter 6: Dreams of an Authentic Future
Epilogue
References and Resources
Index