Muutke küpsiste eelistusi
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 119,00 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Religions- und Ethikunterricht zwischen Konkurrenz und Kooperation
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 11-Jun-2018
  • Kirjastus: Brill Deutschland GmbH
  • Keel: ger
  • ISBN-13: 9783788733094
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Religionsunterricht und Ethikunterricht werden vielerorts nebeneinander angeboten. In den Augen der Schuler, nicht selten auch der Lehrkrafte konkurrieren beide Facher, bisweilen kooperieren sie in Unterrichtssequenzen und Projekten. Vielen Schulen ist dies zu aufwandig und so werden beide nicht selten zu einem daseins- und wertorientierenden Unterricht im Klassenverband "fusioniert". Der Band kartografiert die schulische Realitat und diskutiert, wie das Verhaltnis der Facher Religions- und Ethikunterricht zu gestalten ist. Konkrete Moglichkeiten der Zusammenarbeit in Unterricht und Schulleben werden vorgestellt - ein Pladoyer fur die differenzsensible Kooperation von Religions- und Ethikunterricht um der Starkung der daseins- und wertorientierenden Facher in der Schule willen.