ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
List of figures | vi | ||
List of tables | viii | ||
Preface | ix | ||
Acknowledgements | xi | ||
Abbreviations | xiii | ||
1 Educational policy and technological contexts | 1 | (21) | |
2 Theorising networks | 22 | (20) | |
3 Teacher learning | 42 | (16) | |
4 Mapping networks | 58 | (21) | |
5 Network nodes: entities or relationships? | 79 | (36) | |
6 Network links: interactions or transactions? | 115 | (31) | |
7 Network traffic: creation and sharing | 146 | (22) | |
8 Networks in context: spatial and temporal issues | 168 | (22) | |
9 Case studies | 190 | (25) | |
10 Electronic networks and teacher learning | 215 | (12) | |
11 Implications | 227 | (14) | |
Notes | 241 | (12) | |
References | 253 | (17) | |
Author index | 270 | (4) | |
Subject index | 274 |