ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Acknowledgements | vii | ||
Introduction: Rising Sun and Divided Land | 1 | (9) | |
Cinematic Japan and Korea: A Long and Turbulent History | 10 | (15) | |
lm Kwon-taek and the March of Time | 25 | (19) | |
Film Analysis: Chihwaseon | 44 | (7) | |
Fukasaku Kinji and Beginning With a Bomb | 51 | (14) | |
Film Analysis: Battle Royale | 65 | (8) | |
Lee Chang-dong and the Trauma of History | 73 | (18) | |
Film Analysis: Secret Sunshine | 91 | (8) | |
The Legacy of a Violent Man: Kitano Takeshi | 99 | (17) | |
Film Analysis: Hana-bi | 116 | (7) | |
Twisted Histories: Park Chan-wook and the Legacy of Personal Trauma | 123 | (15) | |
Film Analysis: Oldboy | 138 | (8) | |
The Lone Woman: Kawase Naomi | 146 | (20) | |
Film Analysis: Shara | 166 | (6) | |
Bad Guy: Kim Ki-duk | 172 | (16) | |
Film Analysis: Bad Guy | 188 | (9) | |
Miike Takashi: Welcome to the Dark Side | 197 | (14) | |
Film Analysis: Visitor Q | 211 | (9) | |
Conclusion | 220 | (4) | |
Bibliography | 224 | (11) | |
Filmography & Further Viewing Suggestions | 235 | (15) | |
Key Electronic Resources for Japanese and Korean Film | 250 | (1) | |
Index | 251 |