Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Segmentation Analytics with SAS Viya: An Approach to Clustering and Visualization

  • Formaat: 136 pages
  • Ilmumisaeg: 14-Jul-2021
  • Kirjastus: SAS Institute
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781951684075
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 29,24 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 136 pages
  • Ilmumisaeg: 14-Jul-2021
  • Kirjastus: SAS Institute
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781951684075

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Better understand your customers using segmentation analytics in SAS Viya!Segmentation Analytics with SAS Viya: An Approach to Clustering and Visualization demonstrates the use of clustering and machine learning methods for the purpose of segmenting customer or client data into useful categories for marketing, market research, next best offers by segment, and more. This book highlights the latest and greatest methods available that show the power of SAS Viya while solving typical industry issues. Packed with real-world examples, this book provides readers with practical methods of using SAS Visual Data Mining and Machine Learning (VDMML), SAS Model Studio, SAS Visual Statistics, SAS Visual Analytics, and coding in SAS Studio for segmentation model development and analysis. This book is designed for analysts, data miners, and data scientists who need to use the all in-memoryplatform of SAS Viya for the purposes of clustering and segmentation. Understanding how customers behave is a primary objective of most organizations, and segmentation is a key analytic method for achieving that objective.