Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Service Management Online

  • Formaat: 144 pages
  • Ilmumisaeg: 20-Feb-2023
  • Kirjastus: Stationery Office Books
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780117082922
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 38,67 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 144 pages
  • Ilmumisaeg: 20-Feb-2023
  • Kirjastus: Stationery Office Books
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780117082922
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This is a practical guide for anyone involved with the creation and development of efficient service request catalogues for consumer and business services. In order to have smooth online transactions, the service request catalogue is critical. This publication will benefit not only those in IT, but also those who need to oversee delivery of an automated catalogue to ensure optimal implementation for a successful customer experience.This is a frequently confused area and the author provides practical guidance as well as distinguish the differences between defined services and requests associated with them. Also included are topics such as integrating governance, tool considerations and catalogue measurement and improvement.Key FeaturesPractical guide to implementing a service request catalogueBackground information on defining services and service offeringsHow to streamline request fulfilment processesTips and tricks for designing an effective service portal and service request catalogueA guide on how to select the right toolsHow to measure success and integrate governanceStrategies for ensuring adoptionFirst title on this topic written by a highly experienced author