Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Service-Oriented Computing: 17th International Conference, ICSOC 2019, Toulouse, France, October 28-31, 2019, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 55,56 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book constitutes the proceedings of the 17th International Conference on Service-Oriented Computing, ICSOC 2019, held in Toulouse, France, in October 2019.





The 28 full and 12 short papers presented together with 7 poster and 2 invited papers in this volume were carefully reviewed and selected from 181 submissions. The papers have been organized in the following topical sections: Service Engineering; Run-time Service Operations and Management; Services and Data; Services in the Cloud; Services on the Internet of Things; Services in Organizations, Business and Society; and Services at the Edge.
Microservices.- Services and Processes.- Service Trust and Security.-
Business Services and Processes.- Edge + IoT Services.- Social and
Interactive Services.- Recommendation.- Service Analytics.- Quality of
Service.- Service Engineering.- Service Applications.- Service Management.