Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning

  • Formaat: PDF+DRM
  • Sari: BestMasters
  • Ilmumisaeg: 11-Jan-2016
  • Kirjastus: Springer
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783658124304
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 55,56 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: PDF+DRM
  • Sari: BestMasters
  • Ilmumisaeg: 11-Jan-2016
  • Kirjastus: Springer
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783658124304

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

In a multimethod laboratory study Alessia Ruf compared multimodal learning in system-paced and self-paced environments over time. The results show that overall participants achieved the highest learning success in short- and long-term when they learned with visual texts and controlled the learning time by themselves. These results reveal a general impression of the modality effect, show possibilities to improve e-learning systems and give recommendations for further research.
Theories of multimedia learning.- Application of different multimedia environments to investigate the influence of the modality effect on memory.- Eye-Tracking data analysis of the modality effect.
Alessia Ruf is currently studying Psychology at the University of Basel with specialization in Human-Computer Interaction.