Muutke küpsiste eelistusi
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 19,19 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Sari: Afterall Books / One Work
  • Ilmumisaeg: 13-Aug-2019
  • Kirjastus: Afterall Publishing
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781846381843

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book delves into the specific challenges Girlfriends presents -- both for viewers and for art historians -- whilst simultaneously situating it in relation to the extended work of Polke across a range of different media including photography, painting, printmaking, sculpture, film, and the use of experimental techniques and materials. It also examines the artists surrounding Polke; the sociopolitical context of post-War Germany; and his influence within the history of socially and politically critical modern and contemporary art. Pushing the boundaries of Pop Art, Girlfriends is not just an ordinary mimic of mass media reproductions but also a critical discussion of the use and social function of images more widely.

Distances and Attitudes
13(2)
Who and How
15(18)
The Friend
33(4)
Several Girlfriends
37(2)
The Image of Women?
39(4)
A Late Early Work
43(4)
Dot and Raster
47(10)
Various Rasters
57(4)
Blow-Up
61(6)
In Conclusion: Presentation as Interpretation 67(4)
Endnotes 71