Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Social Computing and Social Media: 15th International Conference, SCSM 2023, Held as Part of the 25th HCI International Conference, HCII 2023, Copenhagen, Denmark, July 23-28, 2023, Proceedings, Part I

Edited by , Edited by
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 110,53 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This two-volume set LNCS 14025 and 14026 constitutes the refereed proceedings of the 15th International Conference on Social Computing and Social Media, SCSM 2023, held as part of the 25th International Conference, HCI International 2023, held in Copenhagen, Denmark in July 2023.The total of 1578 papers and 396 posters included in the HCII 2023 proceedings was carefully reviewed and selected from 7472 submissions.





The SCSM 2023 conference offers a wide range of topics related to the design, development, assessment, use, and impact of social media.
Developments in Online Communities and Social Media.- Social Computing and Social Media in Multi-Cultural Contexts.- Digital Transformation in Business and Industry 4.0 through Social Computing.- Consumer Behavior in Social Computing and Social Media.- Social Computing in Learning in Education.- Social Computing for Well-being and Inclusion.- Social Computing in the Pandemic and Post-pandemic Era.- Advancements in the Design and Evaluation of Social Computing Platforms.