Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Sociocognitive Look at Communication Strategy Development and Use

  • Formaat: 249 pages
  • Ilmumisaeg: 21-Dec-2024
  • Kirjastus: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036416157
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 127,39 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 249 pages
  • Ilmumisaeg: 21-Dec-2024
  • Kirjastus: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036416157

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book explores the development and use of communication strategies (CSs) among language learners in a classroom setting and reviews the history of CS research and the various taxonomies proposed over the years. The main study outlined in the book focuses on 18 first-year students at a Japanese university, examining their use of CSs during classroom activities and in video-recorded discussions with partners. Data collection methods included surveys, student journals, interviews, speaking-test scores, and video recordings, which were meticulously analyzed using conversation analysis transcription methods. In essence, this book closely examines students' development and use of CSs and explores how these strategies impact their interactional competence.
Joseph C. Wood is an associate professor at Nanzan University in Nagoya, Japan. He is currently the English Program Coordinator for the school's Department of Economics and previously served four years as president of the Japan Association for Language Teaching's Nagoya Chapter.