Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Stabilized Earth Roads

Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 60,05 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Developments in Geotechnical Engineering, Volume 19: Stabilized Earth Roads surveys soil stabilization theory and practice. This work is divided into nine chapters that discuss the physical, chemical, and soil mechanics principles of soil stabilization. The first chapter is an introduction to the history, methods, and importance of soil stabilization in road construction. The next chapters deal with the fundamental definitions of soil physics and the interactions of soil components, as well as the concept of mechanical soil stabilization. Considerable chapters examine soil stabilization with several materials, such as cement, lime, bitumen, and tar. The last chapters describe the soil-stabilization methods with various chemicals, including chlorides, phosphoric acid, and natural and synthetic polymers. These chapters also consider the design of stabilized earth roads. This book is of value to geologists and civil engineers.