Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Stereophonica

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 16-Feb-2021
  • Kirjastus: MIT Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780262361231
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 38,38 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 16-Feb-2021
  • Kirjastus: MIT Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780262361231
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Episodes in the transformation of our understanding of sound and space, from binaural listening in the nineteenth century to contemporary sound art.

The relationship between sound and space has become central to both creative practices in music and sound art and contemporary scholarship on sound. Entire subfields have emerged in connection to the spatial aspects of sound, from spatial audio and sound installation to acoustic ecology and soundscape studies. But how did our understanding of sound become spatial? In Stereophonica, Gascia Ouzounian examines a series of historical episodes that transformed ideas of sound and space, from the advent of stereo technologies in the nineteenth century to visual representations of sonic environments today.
Acknowledgments ix
List of Illustrations
xiii
1 Introduction
1(16)
2 The Rise of the Binaural Listener: Spatial Hearing in the Nineteenth Century
17(20)
3 Powers of Hearing: Acoustic Defense and Technologies of Listening during the First World War
37(24)
4 Sound and Music in Three Dimensions: Spectacular Stereophony at Bell Telephone Laboratories
61(22)
5 Psycho-Acoustics: Sound Control, Emotional Control, and Sonic Warfare
83(22)
6 From a Poetics to a Politics of Space: Spatial Music and Sound Installation Art
105(20)
7 Mapping the Acoustic City: Noise Mapping and Sound Mapping
125(26)
8 Sonic Urbanism in Beirut
151(18)
9 Epilogue
169(4)
Notes 173(12)
References 185(28)
Index 213