ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Foreword | vii | ||
|
|||
Acknowledgments | ix | ||
Introduction: The Myth of Technology as the "Great Equalizer" | 1 | ||
1 An Unlikely Metaphor: The Color Line in Swimming and Computer Science | 17 | ||
2 Technology Rich, But Curriculum Poor | 27 | ||
3 Normalizing the Racial Divide in High School Computer Science | 51 | ||
4 Claimed Spaces: "Preparatory Privilege" and High School Computer Science | 71 | ||
5 Teachers as Potential Change Agents: Balancing Equity Reform and Systemic Change | 97 | ||
6 Technology Policy Illusions | 117 | ||
Conclusion: "The Best and the Brightest"? | 133 | ||
Afterword | 141 | ||
|
|||
Appendix A: Methodology: Process and Reflections | 145 | ||
Notes | 163 | ||
References | 179 | ||
About the Authors | 193 | ||
Index | 195 |