Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Summary of Dale Carnegie & Associates's How to Win Friends and Influence People in the Digital Age

  • Formaat: 20 pages
  • Ilmumisaeg: 16-Jan-2024
  • Kirjastus: IRB
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9798350066197
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 4,41 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Summary of Dale Carnegie & Associates's How to Win Friends and Influence People in the Digital Age
  • Formaat: 20 pages
  • Ilmumisaeg: 16-Jan-2024
  • Kirjastus: IRB
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9798350066197
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Get the Summary of Dale Carnegie & Associates's How to Win Friends and Influence People in the Digital Age in 20 minutes. Please note: This is a summary & not the original book. Influence in the digital age is a double-edged sword, with public accountability for online behavior becoming the norm. Dale Carnegie's advice to avoid criticism, condemnation, or complaint is more relevant than ever, as negative outbursts can lead to a loss of influence. Instead, individuals should focus on self-improvement and inspiring others through media platforms...