Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Supporting Numeracy: A Handbook for those who Assist in Early Years Settings

  • Formaat: 100 pages
  • Ilmumisaeg: 19-Dec-2013
  • Kirjastus: David Fulton Publishers Ltd
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781134113422
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 36,39 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 100 pages
  • Ilmumisaeg: 19-Dec-2013
  • Kirjastus: David Fulton Publishers Ltd
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781134113422

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

First Published in 2001. Starting with references to the Cockcroft Report of 1982 and the National Strategy, this study defines numeracy as mathematics in action and outlines its importance in everyday life. Using and applying mathematics within the early learning setting means children are also taught to solve problems, to communicate their ideas and develop their reasoning skills. Teaching Assistants provide the most effective support in mathematics when working in partnership with the teacher, by sharing goals. To do this effectively it is important for assistants to understand how mathematics learning takes place within the early years setting and to know how and when to use mathematics language and equipment. The purpose of this book is to provide such understanding and knowledge.
Foreword v Professor Tricia David Acknowledgements vii What is numeracy? 1(6) Building numeracy 7(7) Building bricks 14(30) Building tools 44(15) Supporting numeracy 59(14) `How can I help? 73(6) Activity sheets 79(6) Answers to selected activities 85(2) Bibliography 87(1) Index 88
Rita Headington