ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Preface | ix | ||
Acknowledgements | xi | ||
Acronyms and abbreviations | xii | ||
1 Power to the professionals: the emergence of system leadership | 1 | ||
2 Mapping the system leadership landscape | 18 | ||
3 Leadership of sustained improvement in challenging contexts | 31 | ||
4 Leading innovation and improvement partnerships: the case of Leading Edge | 51 | ||
5 Leadership in the context of Every Child Matters: extended, full service and community schools | 72 | ||
6 Executive leadership and federations | 91 | ||
7 Change agents of school transformation: consultant leaders, National Leaders of Education and their schools | 107 | ||
8 The prospects for system leadership | 128 | ||
Notes | 147 | ||
References | 151 | ||
Index | 159 |