Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Tabletop: Analog Game Design

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 26-Dec-2024
  • Kirjastus: Lulu.com
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781300924661
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 5,51 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Tabletop: Analog Game Design
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 26-Dec-2024
  • Kirjastus: Lulu.com
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781300924661
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

In this volume, people of diverse backgrounds - tabletop game designers, digital game designers, and game studies academics - talk about tabletop games, game culture, and the intersection of games with learning, theater, and other forms. Even as the digital revolution has progressed apace, tabletop games board and card, roleplaying and miniatures have grown and attracted many new fans. Indeed, in tabletop gaming there is far more diversity and design innovation than in digital games, and tabletop games have become of increasing interest to videogame designers, game design instructors, and people who study games of all forms. In this volume, people of diverse backgrounds tabletop game designers, digital game designers, and game studies academics talk about tabletop games, game culture, and the intersection of games with learning, theater, and other forms. Some have chosen to write about their design process, others about games they admire, others about the culture of tabletop games and their fans. The results are various and individual, but all cast some light on what is a multivarious and fascinating set of game styles.