Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Tackling A Level projects in Computer Science OCR H446

  • Formaat: 96 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Nov-2019
  • Kirjastus: PG Online Limited
  • ISBN-13: 9781910523650
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 15,60 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 96 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Nov-2019
  • Kirjastus: PG Online Limited
  • ISBN-13: 9781910523650
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Completing an A Level Computer Science project is a huge undertaking for any student regardless of their competence in programming.

The key to success is to plan and write a strong report, evidencing what has been carried out.

Tackling A Level projects in Computer Science for OCR H446 is the essential student guide for completing the project and, in particular, the report, with confidence and independence. It contains clear and concise instruction and examples of what needs to be included. From how to generate initial ideas and choose end users, to how to evidence your final product; this book covers it all.

This guide does not specifically teach programming and is therefore suitable for use with any language or project idea being undertaken.

With important tips and advice based on the author's intimate experience with Computer Science projects, this will help to keep a project's progress on track.

Finally, a guide that can help students to submit their final project with confidence before the deadline.
Chapter 1: Starting a new project
Chapter 2: The report
Chapter 3: Stating the problem
Chapter 4: The analysis
Chapter 5: The design
Chapter 6: Software development
Chapter 7: Evaluation
Chapter 8: Final checks