Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Teacher Education for Critical Consumption of Mass Media and Popular Culture

Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 67,59 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The study develops a baseline of knowledge to encourage the inclusion of media literacy education in teacher education.
Acknowledgments ix
Foreword by Rose Pacatte xi
Chapter One Why Must Teacher Education Care about the Media? 1(10)
Chapter Two Setting the Context 11(22)
Chapter Three Design of the Study 33(12)
Chapter Four The Participants and Our Discussions: An In-Depth Portrait 45(14)
Chapter Five Preservice Teachers and Media/Popular Culture 59(20)
Chapter Six Preservice Teachers' Knowledge and Teaching of Media Literacy 79(20)
Chapter Seven Media Literacy and Preservice Elementary Education Teachers: Implications for Policy, Practice, and Research 99(14)
Appendices 113(26)
Notes 139(2)
Bibliography 141(6)
Index 147
Stephanie A. Flores-Koulish