ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Acknowledgments | ix | ||
Foreword by Rose Pacatte | xi | ||
Chapter One Why Must Teacher Education Care about the Media? | 1 | (10) | |
Chapter Two Setting the Context | 11 | (22) | |
Chapter Three Design of the Study | 33 | (12) | |
Chapter Four The Participants and Our Discussions: An In-Depth Portrait | 45 | (14) | |
Chapter Five Preservice Teachers and Media/Popular Culture | 59 | (20) | |
Chapter Six Preservice Teachers' Knowledge and Teaching of Media Literacy | 79 | (20) | |
Chapter Seven Media Literacy and Preservice Elementary Education Teachers: Implications for Policy, Practice, and Research | 99 | (14) | |
Appendices | 113 | (26) | |
Notes | 139 | (2) | |
Bibliography | 141 | (6) | |
Index | 147 |