ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Preface to the Paperback Edition | xi | ||
Preface | xvii | ||
Chapter 1: The Teaching Gap | 1 | ||
Chapter 2: Methods for Studying Teaching in Germany, Japan, and the United States | 15 | ||
Chapter 3: Images of Teaching | 25 | ||
Chapter 4: Refining the Images | 55 | ||
Chapter 5: Teaching Is a System | 73 | ||
Chapter 6: Teaching Is a Cultural Activity | 85 | ||
Chapter 7: Beyond Reform: Japan's Approach to the Improvement of Classroom Teaching | 103 | ||
Chapter 8: Setting the Stage for Continuous Improvement | 129 | ||
Chapter 9: The Steady Work of Improving Teaching | 149 | ||
Chapter 10: The True Profession of Teaching | 169 | ||
Afterword | 181 | ||
Notes | 195 | ||
Index | 217 |