Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Teaching and Learning in English Language and Composition: Advanced Placement and Beyond

  • Formaat: 272 pages
  • Ilmumisaeg: 20-May-2021
  • Kirjastus: Distributed By Ingram Spark
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781638372271
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 18,51 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 272 pages
  • Ilmumisaeg: 20-May-2021
  • Kirjastus: Distributed By Ingram Spark
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781638372271

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Teaching and Learning in English Language and Composition: Advanced Placement and Beyond is a collection of chapters written by three veteran teachers, each of whom has taught for over 40 years at both the high school and the college level and all of whom have held leadership positions in the Advanced Placement English Language and Composition Program. The chapters dig deep into the intricacies of teaching close, critical reading; unpack insights into using traditional rhetorical forms and canons; and explore a miscellany of issues related to teaching research, fostering student inquiry, and developing effective practices of assessment. While the authors acknowledge and build on their backgrounds with Advanced Placement, the book is not solely focused on issues related to AP. Instead, the book speaks to all secondary and post-secondary English teachers who seek to enfranchise their students as well-informed, savvy consumers and producers of texts, both verbal and visual.