Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Theory and Concepts of English for Academic Purposes

  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 02-Jun-2023
  • Kirjastus: Palgrave Macmillan
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781349590773
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 108,68 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 02-Jun-2023
  • Kirjastus: Palgrave Macmillan
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781349590773
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book applies theory and research findings to the design of English for Academic Purposes courses. Drawing on approaches to researching academic communities, needs analysis and genre theory, a systematic approach to syllabus and curriculum development is proposed and used as the basis for detailed consideration of tasks and skills development.
List of Tables and Figure
viii
Acknowledgements x
Part I A Theoretical Basis for English for Academic Purposes
1 Introduction to EAP: Key Issues and Concepts
3(12)
2 Investigating the Academic World
15(21)
3 Students' Needs and EAP Course Design
36(17)
Part II The Design of EAP Courses
4 Developing an EAP Syllabus: Approaches and Models
53(13)
5 EAP Courses and Subject Discipline Knowledge
66(17)
6 EAP Courses and Language Knowledge
83(20)
Part III The Implementation of EAP Courses
7 EAP and Teacher Competencies
103(15)
8 EAP and Teaching the Writing Skill
118(22)
9 EAP and Teaching the Reading Skill
140(14)
10 EAP and Teaching the Listening Skill
154(23)
11 EAP and Teaching the Speaking Skill: Teaching Critical Thinking
177(19)
12 EAP and Assessment
196(14)
References 210(15)
Index 225
IAN BRUCE Senior Lecturer in Applied Linguistics and convenor of in-sessional English for Academic Purposes courses at the University of Waikato, New Zealand. He is the author of a number of research articles in the field of academic genre studies as well as the 2008 book Academic Writing and Genre.