ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Part I: Towards Deeper Learning in Primary CLIL
1. CLIL in Primary Education
2. Envisioning a Literacy Approach to CLIL Planning
3. The Research Context and Methods
Part II: Describing the Literacy Approach in CLIL Planning
4. Formulating Intended Learning Outcomes
5. Designing Task-based Assessments
6. Scaffolding Disciplinary Language Development
Part III: Applying the Literacy Approach to Subject Teaching
7. Developing Scientific Literacy in CLIL
8. Developing Mathematical Literacy in CLIL
9. Developing Visual Literacy in CLIL Art
10. Developing Historical Literacy in CLIL
Part IV: Professional Support for Deeper Teaching
11. Fostering a Collaborative Ecology
12. Conclusion and Path Forward