Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Trisomy 21: What we can learn from people with Down syndrome

  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 11-Jul-2016
  • Kirjastus: Brill Deutschland GmbH
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783647701967
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 23,00 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Trisomy 21: What we can learn from people with Down syndrome
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 11-Jul-2016
  • Kirjastus: Brill Deutschland GmbH
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783647701967

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

For a long time, it was assumed that a genetic disposition such as trisomy 21 enables predictions to be made about overall personality development. But who could have ever imagined that people with trisomy 21 (Down syndrome) would also be capable of earning a university degree? This book presents the results of having examined 1,294 people with trisomy 21. The results showed that people with trisomy 21 benefit more from abstract learning than their neurotypical counterparts and two-year-olds with the syndrome learn first to read and only then to speak -- and they understand algebra better than arithmetic. Ignorance of neurodiversity inevitably leads to learning difficulties when learning at the same pace as others. This applies to autism and trisomy 21 to the same extent. That's why this book advocates the recognition of trisomy 21 as a variant in the spectrum of human neurodiversity.