ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Introduction
Chapter 1
Data Is Core to Your Mission
Chapter 2
A Post-Data World in Detail
Chapter 3
Geopolitical Issues Surrounding Data
Chapter 4
C-Suite and Board Data Privacy and Security Liability
Chapter 5
Why Data Leadership Is Important Now
Chapter 6
Board-Level Cyber, Privacy, and Data Risk Governance
Chapter 7
Four Ways That Data Strategy Can Enhance Your Revenue by Billions
Chapter 8
Ask These Questions to Develop a Digital Strategy and Value Your Data
Chapter 9
Artificial Intelligence: The Future Is Now
Chapter 10
Take Charge and Lead: Seven Keys to Implementing Data Strategy in Your Company
Chapter 11
Leading with a Legally Compliant Data Transformation Program
Chapter 12
Conclusion
Acknowledgments
About the Author
Dominique Shelton Leipzig
Endnotes