Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Uncanny Landscapes in 21st Century British Cinema: The Pestilence in the Ditch

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 30-Jun-2025
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781399535168
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 111,15 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Uncanny Landscapes in 21st Century British Cinema: The Pestilence in the Ditch
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 30-Jun-2025
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781399535168
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

A consideration of how some recent British films are defined by their atmospheres of unease, which grow out of a bold and distinctive treatment of landscape. An uncertain tendency in recent British cinema has been to conjure atmospheres of eerie unease, depicting landscapes through which lost figures wander. The films of, among others, Andrea Arnold, Clio Barnard, Paddy Considine, Shane Meadows and Ben Wheatley play out against these landscapes, which are formed of abandoned sites that are neither rural nor urban, but somewhere in between. These liminal spaces are disorientating enclosures from which the viewer infers something malign: the pestilence in the ditch. These contaminated metaphysical spaces are travelled by the films' characters and viewers alike.