Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Universal Access in Human-Computer Interaction: 17th International Conference, UAHCI 2023, Held as Part of the 25th HCI International Conference, HCII 2023, Copenhagen, Denmark, July 23-28, 2023, Proceedings, Part II

  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 110,53 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This two-volume set constitutes the refereed proceedings of the 17th International Conference on Universal Access in Human-Computer Interaction, UAHCI 2023, held as part of the 25th International Conference, HCI International 2023, in Copenhagen, Denmark, during July 23-28, 2023.





The total of 1578 papers and 396 posters included in the HCII 2022 proceedings was carefully reviewed and selected from 7472 submissions.





The UAHCI 2023 proceedings were organized in the following topical sections:

Part I: Design for All Methods, Tools and Practice; Interaction Techniques, Platforms and Metaphors for Universal Access; Understanding the Universal Access User Experience; and Designing for Children with Autism Spectrum Disorders.





 Part II: Universal Access to XR; Universal Access to Learning and Education; Assistive Environments and Quality of Life Technologies.

Universal Access to XR.- Universal Access to Learning and Education.- Assistive Environments and Quality of Life Technologies.