Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Virtual Reality, Artificial Intelligence, and Language Learning: The need for attention

(University of Victoria)
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 113,62 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

It is intriguing and challenging to learn a language by diving into the worlds of Virtual Reality (3-D environments, avatars, games) and Artificial Intelligence (chatbots, agents). What are the issues and benefits of these technological innovations? Taking readers on a journey through the brain, this book explains how VR and AI may foster and sustain connectivity between language faculties, the senses/emotions, working and long-term memory, and attention. With the speed of technological innovation increasing, cognitive demand as well as aspects of intrinsic motivation are analyzed, charted, and discussed, as these may become essential for future development of language learning experiences. This volume should be of interest to instructors, researchers, and students of languages and linguistics, cognitive psychology, and computer science.