ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Chapter 01 Introduction
Chapter 02 Fundamental Objects
Chapter 03 Rendering Graphics
Chapter 04 The WebGPU Shading Language (WGSL)
Chapter 05 Uniforms and Transformations
Chapter 06 Lighting, Textures, and Depth
Chapter 07 Advanced Features
Chapter 08 Compute Applications
Chapter 09 Machine Learning with Neural Networks
Chapter 10 Image and Video Processing
Chapter 11 Matrix Operations
Chapter 12 Filtering Audio with the Fast Fourier Transform (FFT) Appendix A Node and TypeScript Appendix B WebAssembly, Emscripten, and Google Dawn