Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Where Learning Happens: Leveraging Working Memory and Attention in the Classroom (Design principles to manage working memory)

  • Formaat: 160 pages
  • Ilmumisaeg: 22-Oct-2024
  • Kirjastus: Marzano Resources
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781943360918
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 29,84 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 160 pages
  • Ilmumisaeg: 22-Oct-2024
  • Kirjastus: Marzano Resources
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781943360918
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

With many distractions competing for students’ attention, student engagement and knowledge retention are more important than ever. Where Learning Happens explores the types of attention—sustained, selective, divided, and effective—in depth and provides research-suggested strategies to maximize student attention and engagement. By understanding cognitive load theory, information-processing principles, and other key concepts, teachers can leverage attention-related strategies to help students achieve their academic goals.


K–12 educators can use this book to:
  • Understand how to create a classroom atmosphere conducive to attention
  • Discover the role of technology and how students can interact productively without distraction
  • Learn the evolution of attention-related research and its practical applications
  • Bolster students’ working memory with cognitive load theory, information-processing principles, and instructional design
  • Apply cognitive attention training, state training, and other attention strategies
  • Leverage an attention-centered instructional approach to help students achieve goals

Contents:
Introduction
Chapter 1: Parsing Attention Research
Chapter 2: Dealing With Distraction
Chapter 3: Fostering an Atmosphere of Attention
Chapter 4: Managing Working Memory
Chapter 5: Caring About Context
Epilogue
References and Resources