Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Why Purpose Matters: And How It Can Transform Your Organisation

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 10-May-2017
  • Kirjastus: BookBaby
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780994545299
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 17,76 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 10-May-2017
  • Kirjastus: BookBaby
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780994545299

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Each of us has a desperate yearning for meaning and purpose but very few of us find it or are able to live it out in the organisations we work for.This book explains the process organisations go through to discover their purpose and then through an authentic and sustained leadership commitment embed it into their culture and make it their new way of organisational life.Ultimately, this book is about transformation that shapes a whole new organisational identity from the inside out and adds new focus and energy to employee endeavours.Nine CEOs have shared in this book how purpose has, or is expected to, transform their organisation, motivate employees, build sustainable competitive advantage and deliver greater organisational capacity and shareholder return over the long term.