Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Women's New Cinema in Contemporary Turkey: As If We Were Free, As If a Beautiful Life Were Possible

  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 30-Apr-2025
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781399538510
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 111,15 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Women's New Cinema in Contemporary Turkey: As If We Were Free, As If a Beautiful Life Were Possible
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 30-Apr-2025
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781399538510
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

For the first time in the history of cinema, Turkey witnesses a generation of female directors who occupy their own space within the New Cinema Movement. They claim an authority of their own and create a distinct cinema. However, recent scholarship on the cinema of Turkey predominantly conceptualises contemporary cinema in relation to the patriarchal discourse of male auteurs and recognises its female directors in a tokenistic manner. This book is the first academic work recognising this historical moment - the flourish of a women's cinema in Turkey which disrupts the dominant discourses and brings another view to look at the post-millennial cinema. This study identifies the new production methodologies used by the contemporary female directors from Turkey in relation to socio-political and cultural dynamics and conceptualises these features under the term, 'Women's New Cinema'. It also undertakes feminist textual exegesis of selected case studies in these directors' work.